Ben jij al besmet met het muziekvirus?

Gelukkig is het muziekvirus een prima ‘ziekte’ om te krijgen. Het kan je veel plezier brengen en een hobby waar je nog heel veel jaren mee vooruit kunt!

We zijn altijd op zoek naar medemuzikanten. Dus meld je aan en maak samen met ons muziek!

We zoeken niet alleen startende muzikanten, maar ook als je nu al muziek maakt of dit in het verleden wel eens gedaan hebt, zijn wij op zoek naar jou!! Muziek maken is geweldig leuk, voor jong en oud! Je bent van harte welkom!

Op deze website vind je allerlei informatie over de Gemondse Muziekvereniging, je kunt er dingen lezen over de vereniging maar ook welke instrumenten er bespeeld worden.

Meer informatie / aanmelden?
Mocht je meer willen weten over de opleiding, kosten van het lidmaatschap of de vereniging in het algemeen, dan kun je altijd even contact opnemen met:

• Dorien Kokx (telefoon: 073-5517673) – voor blazen
(telefoon: ) – voor drummen

We hopen dat we binnenkort samen met jou muziek mogen maken, dus we zijn heel benieuwd of het muziekvirus jou ook te pakken krijgt… We hopen van wel!

Downloads:

Informatieboekje