Geledingen van de muziekvereniging

Muziekvereniging St Lambertus bestaat uit de volgende geledingen:

• Fanfarekorps
  • Tamboerkorps
  • Gimmese Kapel
  • Leerlingen orkest
  • Leerlingen drumband

De fanfare staat onder leiding van dirigent Adri Verhoeven en heeft een keur aan muziek. Gedurende het jaar verzorgt de fanfare diverse optredens zoals concerten en jubilea. Ook optredens tijdens verschillende festiviteiten staat op het programma. De muzieklijst bestaat uit meer dan 350 stukken.

De Gimmese Kapel is een senioren gezelschap dat er wezen mag. Deze kapel heeft als hobby "muziek" en het repertoire is hierdoor vaak wat lichter van opzet.

Het Tamboerskorps heeft zowel leerlingen als een korps. De drumformatie heeft een ledenbestand van ongeveer 25 leden.

U bent ten alle tijden van harte welkom op de repetities. Waar en wanneer de geledingen repeteren kunt u zien onder de knop "Wie Wat Waar". Wanneer ze moeten spelen kunt u zien in onze agenda.